FAQ

Úvod FAQ

Objednávka mi nejde odeslat ???

 

Používáte zastaralý webový prohlížeč!

Firemní počítače disponují verzí Microsoft Edge!

 .. dále je samozřejmě podporováno: Chrome, Mozila, Opera a další

 

 

Potřebuji konkrétní barvu, provedení apod. ???

 

V košíku si pro každou položku můžete ,,Připojit poznámku".

Pokud připojíte specifikaci budeme se snažít vyhovět.

 

 

Nevím kolik reálně objednávám nebo chci zaokrouhlit na celé balení/krabici/sadu ???

 

V košíku připojte poznámku a jakkoli prosím upřesněte.

 

 

Fasování potřebuji co nejdříve ???

 

V košíku ,,Přepravní podmínky" zvolte Prioritu a zavolejte prosím na kl. 419 nebo tel. 604 69 11 33

 

 

Na fasování dlouho čekám ???

 

Jakmile obdržíte mail, že je fasování nebo jeho podstatná část nachystána může vám jej na Masné vyzvednouti i jakýkoli kolega,

který si pojede dotankovat nebo pojede náhodou kolem.

 

 

dostupnost zboží:

do 10 dnů od objednání - na vašem podnětu objendáme u dodavatele

na dotaz (kl. 419) - s položkou je nějaký háček, raději nám prosím zavolejte

dočasně vyřazeno - dodavatel vyřadil z běžné nabídky a pokud to potrvá déle bude položka tzv. zneviditelněla 

připravujeme - snažíme se zařadit do běžné nabídky (inovace obvykle přichází na úkor původního!)

OOPP na objednávku - než objednváte prodiskutujte prosím s nadřízeným

pouze management - než objednáte, prodiskutujte prosím s nadřízeným

na účelové požadavky - např. za účelem zvýšené ochrany proti Covidu 

 

 

 Položky se po opětovném příhlášení v košíku ukládají. Jednotlivé poznámky k nim nikoliv. 

 Tyto stránky fungují responzivně = lze zobrazit i na mobilu nebo tabletu!